duminică, 11 mai 2008

Am facut-o si pe asta...


...si am reusit sa-i pun cap la cap pe Cristian Tamas, Cristian Teodorescu, Cristian Lazarescu (ha, cati cristieni in batatura mea?), Mihai Dan Pavelescu, Vali Dragu si Sorin Camner (ordinea este absolut intamplatoare). Parca eram inapoi, in timp, prin anii '80.

Pavelescu s-a jucat cu gratarele, ajutat de Teodorescu. Amandoi s-au crestat cu securea in vreme ce taiau sau confectionau niste surcele. Se poate spune ca a curs sange la petrecerea pe care am organizat-o... o fi de bine, sper.

Lazarescu s-a conversat cu Tamas pe teme inalte si adanci (simultan... cum de se poate una ca asta?) asistati de Dragu si Camner. Ma uitam la ei, cum gandeau si vorbeau in acelasi timp si ma simteam precum Akademos (personajul acela care a pus gradina prorie la bunul plac al unor filozofi).

Berea a curs necontenit din butoiase sau din doze, doamnele (Claudia, Lavinia, Ileana) s-au indeletnicit cu prepararea unor savante salate (patrunjel cu grau zdrobit, spre exemplu) dar si cu depielitarea unor ciuperci care au aterizat pe gratar, alaturi de micii supravegheati cu severitate si din scurt de catre maestrul Pavelescu.

Ca marturie ca asa a fost stau pozele facute de sus-semnatul si (mai ales) cele facute de artistul Vali.

Sigur, nu au venit toti cei pe care i-am chemat, de vina sa fi fost ploaia care ne-a necajit pret de jumatate de ceas. Dar vor veni cu siguranta... Si ei si altii... Sunt bineveniti de pe acum.

3 comentarii:

  1. Salut.
    Vreau si eu pozele. Alea de le facusi tu. Cele de la Val le am. Iote si-un link:
    http://culturalsflearnings.blogspot.com/2008/05/de-la-kvala-citire.html

    Plecaciuni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rudi, eu am fost alaturi de tine chiar daca n-am venit la lansare, cred ca-ti imaginezi. Te salut, te felicit si inca ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Servus, DoDule...
    Imi amintesti de Celine...
    Multam fain. Si ceva inca :)

    RăspundețiȘtergere

exprima-te aici

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.