sâmbătă, 7 iunie 2008

Concurs cu premii?

Urmatoarea intalnire din Chitila va fi pe 28 iunie (sambata). Pana la data acestei postari si-au anuntat intentia de a participa urmatoarele personaje: Cristian Tamas, Sorin Camner, Dan Mihai Pavelescu, Danut Ungureanu, Cristian Lazarescu, Cristian Teodorescu, Vali Dragu. S-au aratat interesati de acest eveniment si Michael Haulica, Horia Nicola Ursu, Sorin Repanovici. Avand in vedere ca intalnirile vor fi lunare, altfel spus, periodice, m-am gandit sa organizez un concurs (cu premii?) prin care sa stabilim un nume pentru acest eveniment. Numele se va transforma in marca (sau brand, cum doriti). Din juriu vor face parte toti cei care vor veni pe 28 iunie. Raspunderea pentru ce vor hotari invitatii am sa mi-o asum eu.

Habar n-am in ce vor consta premiile. Ne gandim la fata locului. Poate ne rezumam la ovatii. Sau poate decidem sa amplasam o statuie a celui care castiga concursul, undeva prin gradina. Si daca tot vorbim despre statui, pot participa si doamnele la concurs, fireste. In acest caz ne vom limita la cariatide.

Ca de obicei, berea si micii sunt din partea casei.

Un comentariu:

exprima-te aici

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.