luni, 4 august 2008

Romania

Am revenit in tara dupa trei saptamani de Europa. Trei saptamani de normalitate. Am vazut pe rand: Ungaria, Austria, Germania, Luxemburg, Elvetia. Au fost locuri in care m-am simtit acasa. In Budapesta, spre exemplu. Au fost locuri care m-au impresionat prin firesc, liniste si normalitate. As putea sa dau nume, locuri de bifat pe harta. Deocamdata nu am sa fac asta. M-am indragostit de Germania. Nu m-a impresionat Elvetia. Nu mi-a placut in mod deosebit Luxemburgul. Am fost fascinat de Budapesta... Toate acestea au trecut. Am revenit in tara. Si unul dintre primele lucruri pe care le-am facut aici a fost sa pun mana pe telefon si sa sun la Teledon. Nu vreau sa dau vreo semnificatie anume gestului meu. Pur si simplu asa s-a intamplat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

exprima-te aici

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.