vineri, 14 martie 2008

Ceasuri romanesti

Originea mea, dupa cum spune si numele, trebuie sa fie cumana. Sa zicem ca unul dintre strabunii mei a fost Basarab. Mare cuman a fost... Aveti ceva impotriva? E de mirare, atunci, ca in 2050, lumea m-a votat in proportie de 80%? Nicidecum.

Aleodor vine dintr-un basm. Prenumele meu, desigur. A fost un imparat, Aleodor, care a facut multe ispravi. Asa se zice. Eu unul nu am cunostiinta decat de ispravile mele. Una dintre ele a fost sa schimb masura timpului. Am promis poporului timp si i-am dat sa se sature. O zi in Romania are acum 240 de ore. Evident ca a trebuit sa ajustam toate ceasurile din tara. Initial am vrut sa comand un milion de ceasuri elvetiene special concepute sa masoare ziua de 240 de ore. Elvetienii mi-au dat flit. Prin urmare a trebuit sa construim in Romania toate ceasurile. Ceea ce a fost, pana la urma, un lucru bun. Pentru ca (lumea e tare ciudata...) ceasurile romanesti sunt acum la mare pret oriunde in lume. De altfel ceasurile care masoara 240 de ore pe zi au redresat economia Romaniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

exprima-te aici

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.